و اما من چکاارا که نکردم...
 
...بفرمایید تو
من که دارم میرم چرا هلم میدی؟؟؟
درباره وبلاگ


به یک‏ جایی از زندگی که رسیدی، می فهمی رنج را نباید امتداد داد باید مثل یک چاقو که چیزها را می‏برد و از میانشان می‏گذرد از بعضی آدم‏ها بگذری و برای همیشه تمامشان کنی . . .
آخرین مطالب
نويسندگان
شنبه 9 بهمن 1389برچسب:, :: 11:20 ::  نويسنده : علی
سلام...سلامی به وسعت یه خبر که چطور بگم خودم هم نمی دونم.

بله..یکی از درسامو حذف کردم :)).

فردا امتحانشه منم بیخیالش شدم..آخه می دونید چیه از اول ترم هیچی نفهمیدم الان چند روزه دارم به خودم فشار میارم تا یه چیزی حالیم بشه ولی هیچی. حتی حفظم نمی تونم بکنم چه برسه به یاد گرفتن.

درس اختیاری بود.زیاد واجب نبود...درس تخصصی زیرشاخه سخت افزار من به عنوان درس اختیاری برداشته بودم و الان خیلی پشیمونم که چرا این درسو برداشته بودم.

شما از این کارا نکنیداا واقعا خیلی بی عقلی و خنگ بازیه...منم بی عقلی کردم.

ایشالا ترم بعد جبران می کنم  ، فقط این وسط 39000 تومن ( اون هزار تومان برای خر کردنه D: ) بلا نسبت ماها  ولی خب این پول هم فدای سرمون....بهتر از اینه که کم بگیریم یا ممکنه حتی بیوفتیم و معدل بسی زیاد کم بشه..

امااا دوستان

1-اول اینکه فرشته خانوم شما جون مادرم وقتی میای آدرس وبلاگتو بنویس.....من ندارمش..تو هم ایندفه اومدی نظر دادی آدرس اون وب قبلیت که حذفش کردی رو نوشتی. اون یکی وبتم که شد بسیج مستضعفین :))..داری منو عذاااب میدیااااا...

2- اون سیستم چت قرار دادم ، جون عزیزتون درست ازش استفاده کنید..الان دو روزه فقط با اسامی مستعار عجق وجق ( از خدایان یونان باستان بگیر تا همین آخری به نام سرتق یا سرتغ ) . زئوس و سرتغ ما آخر نفهمیدیم کیا بودن...فقط اگه میخوائید چت کنید یه احترامی هم به ما بذارید اسمتونو بدونیم چیه.. نه که دو ساعت لاس بزنید و مارو تو کف شناسائیتون بذارید...

3-ایران فردا بازی داره...به امید پیروزی ایران مقابله کره جنوبی هوراااااااااااا..




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 13
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 13
بازدید ماه : 157
بازدید کل : 51734
تعداد مطالب : 41
تعداد نظرات : 122
تعداد آنلاین : 1


Contact s4lish